Vypsaná témata ročníkových prací 2016/2017. Každý žák má možnost si ovšem zvolit svoje vlastní téma, pokud si k němu najde konzultanta!
| Č. | Téma | Konzultant |
| 1 | Kniha, kterou mám rád/a | p. uč. Svobodová I. |
| 2 | Michal Viewegh - populární český prozaik | p. uč. Svobodová I. |
| 3 | Můj oblíbený autor/ka | p. uč. Svobodová I. |
| 4 | Česká přísloví | p. uč. Svobodová P |
| 5 | Co a proč bych doporučila k četbě spolužákům | p. uč. Svobodová P |
| 6 | Písmák a spisovatel pověstí Jiří Svoboda | p. uč. Šmerdová |
| 7 | Božena Němcová – Jak to bylo doopravdy? | p. uč. Šmerdová |
| 8 | Statistické šetření úrazů při volejbale na naší škole | p. uč. Velc |
| 9 | Číselné obory – samostatné grafické zpracování problematiky | p. uč. Zelený |
| 10 | Naše škola v číslech | p. uč. Zelený |
| 11 | Trojúhelník | p. uč. Zelený |
| 12 | Hospodaření s vlastní energií | p. uč. Žišková |
| 13 | Pythagoras a jeho věta | p. uč. Žišková |
| 14 | Geometrická tělesa ve znojemských stavbách | p. uč. Žišková |
| 15 | Žloutenka A aneb nemoc špinavých rukou | p. uč. Lengálová |
| 16 | Minerály | p. uč. Lengálová |
| 17 | Alergie a potraviny | p. uč. Lengálová |
| 18 | Svalová soustava | p. uč. Pavlíková |
| 19 | Já jako průvodce turistů po Znojmě | p. uč. Soukupová |
| 20 | Funkční zóny města - aplikace na město Znojmo | p. uč. Soukupová |
| 21 | Národní parky ČR | p. uč. Soukupová |
| 22 | Moderní technologie ve sportu | p. uč. Velc |
| 23 | Výroba vína | p. uč. Vykopalová |
| 24 | Významní chemici | p. uč. Vykopalová |
| 25 | Jaderná haváriie v Černobylu | p. uč. Vykopalová |
| 26 | Antoine Henri Becquerell | p. uč. Zoufalý |
| 27 | Nikola Tesla | p. uč. Zoufalý |
| 28 | 790 let založení města Znojma | p. uč. Burdová |
| 29 | Umění 19. století | p. uč. Burdová |
| 30 | JUDr. Josef Mareš | p. uč. Burdová |
| 31 | Hudba je můj svět | p. uč. Kravcová |
| 32 | Život a dílo Leonarda da Vinci | p. uč. Kufová |
| 33 | Zrcadlení našeho regionu v dílech a prezentacích některých umělců | p. uč. Šmerdová |
| 34 | Netradiční hry (výběr, pravidla, historie) + praktická ukázka | p. uč. Čapková |
| 35 | Hodina Tv (obsah, organizace) + praktická ukázka – vedení hodiny | p. uč. Čapková |
| 36 | Vliv pohybové aktivity na člověka | p. uč. Čapková |
| 37 | Útočné kombinace vo volejbalu | p. uč. Kasan |
| 38 | Výuka lyžování - carving | p. uč. Kasan |
| 39 | Průpravné míčové hry | p. uč. Kasan |
| 40 | Nikotin a závislosti | p. uč. Kravcová |
| 41 | Alkohol - metla lidstva | p. uč. Kravcová |
| 42 | Volejbal - herní činnosti jednotlivce | p. uč. Pavlíková |
| 43 | Volejbal - minivolejbal | p. uč. Pavlíková |
| 44 | Historie volejbalu | p. uč. Svobodová P. |
| 45 | Výživa sportovce | p. uč. Velc |
| 46 | Historický vývoj řemesla - tesařství | p. uč. Zoufalý |
| 47 | Bob Dylan (songs/poems/biography/Nobel Prize) | p.uč. Hřibová |
| 48 | Harry Potter, J. K. Rolling (author/book/adaptation) | p.uč. Hřibová |
| 49 | Pokemon GO (advantages/dangers/gamers/travelers) | p.uč. Hřibová |
| 50 | Znojmo - moje město - představení světu | p.uč. Kufová |
| 51 | Nový Zéland - místo k životu | p.uč. Kufová |
| 52 | School uniforms ( výhody vs. nevýhody) | p.uč. Toiflová |
| 53 | British vs. Czech Education system | p.uč. Toiflová |
| 54 | Food and drink ( porovnání s typickými českými jídly) | p.uč. Toiflová |
| 55 | Popiš a vysvětli funkčnost komponent notebooku, jejich vliv na výkon, možnosti rozšíření, způsoby použití (dotykový a otočný displej, jeho velikost a rozlišení, váha, výdrž na baterie, periferie), mobilitu a cenu. | p. uč. Gallus |
| 56 | Sociální sítě jako fenomén a bezpečnostní riziko. Pojednej o vzniku těch nejznámějších, jejich rozšíření, možnosti využití, bezpečnostní nastavení a rizika. O jedné sociální síti můžeš pojednat podrobněji. | p. uč. Gallus |
| 57 | Vyber, představ a porovnej dva top fotomobily z různých platforem. Co ovlivňuje kvalitu fotografií, nastavení a možnosti fotoaparátů, režimy focení, výkon blesku, formáty uložení snímků a přibliž jejich kvality k lepším digitálním fotoaparátům nebo zrcadlovkám. | p. uč. Gallus |