V listopadu a prosinci se žáci nejvíc těšili na projekty, které nebyly jednoduché. Nastudovat a zpracovat hodně materiálů, ze kterých by vznikla prezentace srozumitelná všem spolužákům, dala některým hodně zabrat. Někdo chtěl spolupracovníky, jiní se do projektu vrhli sami.

Vynikající samostatnou práci si obhájil v prezentaci Sebík Nasr, také Mikuláš Šoba dokázal zpaměti hovořit o zjištěných zajímavostech.

 Skupinové práce vznikaly dobrou spoluprací všech členů bez ohledu na ročník, některé skupiny zvládly projekt na velmi vysoké úrovni.

Výsledné předložené práce byly velice zdařilé.

Naopak pečení a zdobení perníčků vyžadovalo samostatnou práci. Někteří se do pečení zapojili úplně poprvé a zvládli to skvěle.

Svoje ozdobené perníčky si vychutnávali už při zdobení, bylo nemožné odolat té vůni a nádheře! 

 Při osvojování nového učiva žáci postupují každý podle svých schopností a stavu vnitřní motivace, která je závislá na mnoha okolnostech vycházející z prostředí, ve kterém se pohybují a žijí.

 

   

Listopad a prosinec v Montessori třídách