Rozvoj multimediálních forem výuky
a) počet učeben umožňující současně multimediální výuku
současný stav: 1
předpokládaný stav: 4
skutečný stav k 13.1.: 4
komentář: učebny informatiky I a II (datavideoprojektory), hudebna (datavideoprojektor), učebna zeměpisu (interaktivní tabule s datavideoprojektorem)
b) počet pedagogických pracovníků využívajících pravidelně možností multimediální výuky
současný stav: 4-6
předpokládaný stav: minimálně polovina
skutečný stav k 13.1.: 6-8
komentář: v současné době teprve probíhají setkání předmětových komisí a proškolování v oblasti prezentačních technik, prezentační technologie jsou aktivně využívány prozatím ve výuce
informatiky, hudební výchovy a zeměpisu
c) oblasti využívající prezentační a informační technologie
současný stav: informatika, výukové programy v jednotlivých předmětech
předpokládaný stav: kromě předchozího časté využívání informačních a prezentačních technologiích v odborných učebnách a třídách
skutečný stav k 13.1.: informatika, výukové programy v jednotlivých předmětech, prezentační výuka v zeměpisu a hudební výchově
komentář: viz bod b)
d) část pedagogických pracovníků využívajících k přípravám hodin aktivně počítačovou techniku
současný stav: přibližně jedna třetina
předpokládaný stav: minimálně dvě třetiny
skutečný stav k 13.1.: 10 - 12
komentář: viz bod b)
e) počet pedagogických pracovníků umožňující žákům přístup k výukovým materiálům na webových stránkách školy
současný stav: 0
předpokládaný stav: učitelé II. stupně
skutečný stav k 13.1.: 2
komentář: viz bod b)
Souvislost s ostatní činností organizace:
Vzhledem k cíli projektu a k výchovně vzdělávacím úkolům školy dojde:
- k vytvoření podmínek pro interaktivní výuku v multimediální učebně
splněno
- k vytvoření podmínek pro používání školního softwaru prezentačním způsobem ve většině učeben a tříd školy
splněno
- k účelnějšímu využívání jednotné počítačové sítě ve všech předmětech a prostorách školy
splněno
- k větší motivaci pro pedagogické pracovníky využívat ve výuce nové multimediální a informační technologie
postupně se naplňuje
- k větší motivaci pro pedagogické pracovníky připravovat výuku v prezentačních programech
postupně se naplňuje
- k postupnému vytvoření databanky výukového materiálu na webových stránkách školy pro potřeby žáků školy
rozjede se naplno zřejmě od března 2007
- k větším možnostem využívání prezentačních technologií v rámci doplňujících školních aktivit - školní družina, školní klub, zájmové útvary, organizace školení a akcí
splněno