Vypsaná témata 2016-2017
Vypsaná témata ročníkových prací 2016/2017. Každý žák má možnost si ovšem zvolit svoje vlastní téma, pokud si k němu najde konzultanta!
Č. | Téma | Konzultant |
1 | Kniha, kterou mám rád/a | p. uč. Svobodová I. |
2 | Michal Viewegh - populární český prozaik | p. uč. Svobodová I. |
3 | Můj oblíbený autor/ka | p. uč. Svobodová I. |
4 | Česká přísloví | p. uč. Svobodová P |
5 | Co a proč bych doporučila k četbě spolužákům | p. uč. Svobodová P |
6 | Písmák a spisovatel pověstí Jiří Svoboda | p. uč. Šmerdová |
7 | Božena Němcová – Jak to bylo doopravdy? | p. uč. Šmerdová |
8 | Statistické šetření úrazů při volejbale na naší škole | p. uč. Velc |
9 | Číselné obory – samostatné grafické zpracování problematiky | p. uč. Zelený |
10 | Naše škola v číslech | p. uč. Zelený |
11 | Trojúhelník | p. uč. Zelený |
12 | Hospodaření s vlastní energií | p. uč. Žišková |
13 | Pythagoras a jeho věta | p. uč. Žišková |
14 | Geometrická tělesa ve znojemských stavbách | p. uč. Žišková |
15 | Žloutenka A aneb nemoc špinavých rukou | p. uč. Lengálová |
16 | Minerály | p. uč. Lengálová |
17 | Alergie a potraviny | p. uč. Lengálová |
18 | Svalová soustava | p. uč. Pavlíková |
19 | Já jako průvodce turistů po Znojmě | p. uč. Soukupová |
20 | Funkční zóny města - aplikace na město Znojmo | p. uč. Soukupová |
21 | Národní parky ČR | p. uč. Soukupová |
22 | Moderní technologie ve sportu | p. uč. Velc |
23 | Výroba vína | p. uč. Vykopalová |
24 | Významní chemici | p. uč. Vykopalová |
25 | Jaderná haváriie v Černobylu | p. uč. Vykopalová |
26 | Antoine Henri Becquerell | p. uč. Zoufalý |
27 | Nikola Tesla | p. uč. Zoufalý |
28 | 790 let založení města Znojma | p. uč. Burdová |
29 | Umění 19. století | p. uč. Burdová |
30 | JUDr. Josef Mareš | p. uč. Burdová |
31 | Hudba je můj svět | p. uč. Kravcová |
32 | Život a dílo Leonarda da Vinci | p. uč. Kufová |
33 | Zrcadlení našeho regionu v dílech a prezentacích některých umělců | p. uč. Šmerdová |
34 | Netradiční hry (výběr, pravidla, historie) + praktická ukázka | p. uč. Čapková |
35 | Hodina Tv (obsah, organizace) + praktická ukázka – vedení hodiny | p. uč. Čapková |
36 | Vliv pohybové aktivity na člověka | p. uč. Čapková |
37 | Útočné kombinace vo volejbalu | p. uč. Kasan |
38 | Výuka lyžování - carving | p. uč. Kasan |
39 | Průpravné míčové hry | p. uč. Kasan |
40 | Nikotin a závislosti | p. uč. Kravcová |
41 | Alkohol - metla lidstva | p. uč. Kravcová |
42 | Volejbal - herní činnosti jednotlivce | p. uč. Pavlíková |
43 | Volejbal - minivolejbal | p. uč. Pavlíková |
44 | Historie volejbalu | p. uč. Svobodová P. |
45 | Výživa sportovce | p. uč. Velc |
46 | Historický vývoj řemesla - tesařství | p. uč. Zoufalý |
47 | Bob Dylan (songs/poems/biography/Nobel Prize) | p.uč. Hřibová |
48 | Harry Potter, J. K. Rolling (author/book/adaptation) | p.uč. Hřibová |
49 | Pokemon GO (advantages/dangers/gamers/travelers) | p.uč. Hřibová |
50 | Znojmo - moje město - představení světu | p.uč. Kufová |
51 | Nový Zéland - místo k životu | p.uč. Kufová |
52 | School uniforms ( výhody vs. nevýhody) | p.uč. Toiflová |
53 | British vs. Czech Education system | p.uč. Toiflová |
54 | Food and drink ( porovnání s typickými českými jídly) | p.uč. Toiflová |
55 | Popiš a vysvětli funkčnost komponent notebooku, jejich vliv na výkon, možnosti rozšíření, způsoby použití (dotykový a otočný displej, jeho velikost a rozlišení, váha, výdrž na baterie, periferie), mobilitu a cenu. | p. uč. Gallus |
56 | Sociální sítě jako fenomén a bezpečnostní riziko. Pojednej o vzniku těch nejznámějších, jejich rozšíření, možnosti využití, bezpečnostní nastavení a rizika. O jedné sociální síti můžeš pojednat podrobněji. | p. uč. Gallus |
57 | Vyber, představ a porovnej dva top fotomobily z různých platforem. Co ovlivňuje kvalitu fotografií, nastavení a možnosti fotoaparátů, režimy focení, výkon blesku, formáty uložení snímků a přibliž jejich kvality k lepším digitálním fotoaparátům nebo zrcadlovkám. | p. uč. Gallus |